Beauty Budget, Maart 2015

Hier ben ik weer met mijn maandelijks beauty shoplog :)

Deze maand heb ik mij wel lichtjes laten gaan. Na examens heb ik de intense nood aan shoppen en omdat ik vorige maand niet echt veel gekocht heb … heb ik mijzelf “een paar” aankoopjes toegelaten.

maart 2015

Op Bol.com heb ik een paar spulletjes gevonden waar ik al lang naar zocht omdat het moeilijk/niet te verkrijgen was in België maar opeens kon ik de Miss Sporty BB-cream kopen op bol.com … It made my day :D En de dag werd nog beter want er waren ook nog een paar leuke kortingen te vinden op de site. Daarboven op heb ik mij nog bezig gehouden met mijn verlanglijstje dat ik in deze post heb uitgelicht.

Laten dan maar beginnen!

Miss Sporty Morning Baby BB-cream matte 3,99 euro
Deze BB cream had ik al een tijdje op het oog na een positieve review van Vera Camilla. Ik was opzoek naar een BB-cream voor dagelijks gebruik die mijn huid egaliseert zonder te dekkend en onnatuurlijk te worden. Deze Miss Sporty BB-cream is perfect hiervoor. Lang was hij niet te verkrijgen in België maar vorige week ontdekte ik dat hij te koop was op Bol.com en natuurlijk heb ik hem meteen besteld. Voorlopig ben ik erg tevreden van dit zeeer budget product en volgende week komt hiervan normaal een review van op mijn blog.

Miss Sporty So Perfect Stay Cover Stick 1,99 euro

Een heel budget concealer die ik natuurlijk niet kon laten liggen aan zo’n prijsje. IK heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen maar op het eerste zicht lijkt de kleur misschien iets te donker voor mij. Maar ik moet hem nog wat verder uit testen. Ook hier van komt nog een review online.

Revlon Colorburst Matte Balm (250 Stand out en 205 Elusive)Revlon 3.94 euro

Deze twee matte lippenbalsems heb ik aan -50% kunnen bestellen op bol.com en ik ben er echt super tevreden van. De kleuren zijn prachtig, hij heeft een mooie matte finnish,
hij voelt fijn aan en blijft goed zitten. Wel merk ik altijd als ik ze gebruik de geur op, een muntige geur denk ik, een beetje raar voor een lipstick maar dat neem ik er graag bij. Zeker aan aanradet dus deze berry-rode en fris roze matte lipbalsemvan Revlon.

Essence longlasting lipstick nude (03 Come naturally en 05 cool nude) 2,39 euro

Uit de nieuwe lente collectie van Essence heb ik van de nude lipsticks de kleuren Come Naturally en Cool Nude uitgekozen. Raar genoeg vind ik eigenlijk dat de kleur come naturally een koelere kleur is als Cool nude. Maar zeker allebei de kleurtjes zijn hele mooie nude tinten. Voor mooie swatches van al de Essence longlosting nude lipstick neem je best een kijkje hier bij een review van Vera Camilla.

Catrice Ultimate Nail Lacquer (A Gallon of Melon) 2.99 euro

Dit is één van de nieuwe nagellak kleurtjes van Catrice. De zachte oranje-rozige kleur bevalt me goed. Eerst leek ze mij iets te oranje voor mij maar als ik er in het zonlicht naar kijk is de kleur zo mooi zacht. Echt prachtig voor de zomer. Wel vond ik dat de nagellak nogal streperig aanbracht maar dat was met een 2e laagje al gouw opgelost.

Vaseline Healthy Hands Healthy Nails 3.09 euro

Een handcreme ie zowel je huid zou moeten hydrateren en je nagels zou versterken. Of mijn nagels er echt sterker van worden weet ik niet goed maar hij hydrateerd in ieder geval en maakt mijn handen heerlijk zacht. Ook trekt hij snel in de huid en maakt je handen dus niet vettig wat zeker en vast een dikke plus is.

Hair Essentials Papillotten 1.99 euro

Ik ben helemaal voor krullen maken zonder hitte en dus werd het eens tijd dat ik mijzelf een paar papillotten aanschafte. In het kruidvat kan je deze vinden in een pak van 8 voor 1 euro 99.

Zie zo het was dus een hele lijst en ik ben nog altijd helemaal happy met mijn nieuwe aankopen. Als ik alles mooi optel kom ik aan een bedrag van 26.71 euro. Iets over mijn beautybudget maar dat vergeef ik mijzelf maar ;)
En nu op naar volgende maand!

Dikke kus X

Eva

Geef een reactie

