Mijn verlanglijstje

Ik was net voor mijzelf eens aan het opschrijven welke producten en spulletjes ik allemaal nog wil in huis halen en kreeg opeens de drang om dit met jullie te delen. Zoals jullie al hebben kunnen lezen in mijn beautybudget artikel van februari heb ik de laatste tijd niet echt veel geshopt en nu met de examens heb ik hier helaas ook geen tijd voor :(  Maar er zijn wel verschillende producten ,die ik op het internet ben tegen gekomen in reviews en allerlei post, die ik heel graag op mijn verlanglijstje zet. Zodat ik er zeker geen vergeet, som ik ze snel even op.

verlanglijstje

Essence longlasting lipstick nude  (€ 2.39 )
De Essence nude lipsticks zijn vanaf vorige maand te vinden in de winkel. De kleuren 05 cool nude en 03 come naturally zien er mij prachtig uit voor mijn dagelijkse look wat op te fleuren en zijn heel draagbaar. Je vind een mooie review met swatches van deze lipstick op de website van Veracamilla (hier). De lichtere kleuren van deze nieuwe lijn vielen Vera wel wat tegen en zien er op de swatches wel wat minder uit … jammer.

Rimmel BB-cream 9-in-1 (€9.99)OF Max factor CC-cream (€13.99)
Ik ben al heel lang opzoek naar de juiste basis voor mijn gezicht en het is dus echt niet makkelijk om deze voor een budget prijsje te vinden. Mijn huid is echt heeel licht en heeft eerder een roze ondertoon. In de drogisterij zijn de foundations/BB-creams bijna altijd te donker en als er toch een lichte tussen zit, heft deze bijna altijd een hele gele ondertoon wat echt niet natuurlijk oogt op mijn huid. Naar een echt hele goeie dekking ben ik niet echt opzoek, gewoon naar iets om mijn huid op een natuurlijke manier wat op te peppen. Na het lezen van vele reviews ben ik uiteindelijk bij deze twee producten terecht gekomen. Een goede review van de Rimmel BB-cream vind je hier bij Misslipgloss en eentje van de Max factor CC-cream hier bij Beautygloss. Ik kijk er al naar uit om te gaan swatchen in de winkel :)

Catrice Nude Purism Eye colour Quattro (€ 4.59)
Ik ben helemaal verliefd op rozige-berry-taupe kleuren en in de nieuwe limited collectie van Catrice zit dan ook HET perfecte oogschaduw doosje voor mij. De Eye colour Quattro in de kleur taupe-less! Overal op het internet vind je hier positieve reviews over en het zijn 4 mooie simpele kleurtjes voor een klein prijsje.

HEMA soft matt lipbalm (€ 3.50)
Het is altijd fijn om een getinte lippenbalsem op zak te hebben maar het is wel spijtig dat deze vaak niet zo goed blijven zitten. Dit valt volgens deze review van Veracamilla reuze goed mee bij de nieuwe matte lipbalms van de Hema. De kleurtjes 02 en 06 spreken mij hier wel van aan. Leuk voor in de zomer :)

HEMA nieuwe collectie schoolspullen
Ook in de HEMA zijn er weer allerlei leuke nieuwe spulletjes voor school of andere zaken. Schattige sticky notes en vrolijke washi tape komen altijd wel van pas (ookal zit mijn kast al vol er mee).

Geef een reactie

