Beauty Budget, Februari 2015

Maand twee van mijn blogavontuur! :D
Zoals jullie al gelezen hebben in mijn beauty budget post van vorige maand heb ik mijzelf een maandelijks maximum bedrag opgelegd dat ik kan uitgeven aan beauty producten. 20 euro. Vorige week ging ik hier lichtjes over want ja … ik ben lichtjes beauty-verslaafd ;)

Maar nu aan het einde van februari ben ik in shock :O
Ik heb het deze maand zo druk gehad met van alles en nog wat dat ik maar één dingetje heb gekocht. Al de nieuwe Catrice en Essence producten zien er zo veelbelovend uit en ik keek er naar uit om ze te testen. Maar toen ik vorige week in het Kruidvat kwam waren de Catrice en Essence schappen zo goed als leeg dus dat was vrij teleurstellend :(

MAAR! De nieuwe nagellak van Catrice waren er al wel en dus heb ik mij natuurlijk een lekker fris zomer kleurtje meegenomen.
Ik heb mijzelf hééél hard moeten in houden om er maar ééntje mee te nemen maar ik ben flink geweest :)

(s)wimbledon

Het kleurtje dat ik heb uitgekozen is (S)wimbeldon. Een frisse turquoise kleur, iets dat ik nog niet in mijn stash had.
Ik heb hem nog niet kunnen testen maar als ik het doe komt er zeker een foto van op mijn instagram.

Deze maand ben ik dus héél ver onder mijn beauty budget gebleven met een nagelak van 2,99 euro.
Dat mag ook al eens he. Waarschijnlijk gaat dit bedrag wel lichtjes stijgen volgende maand eens dat de nieuwe producten geleverd zijn ;)

Dikke kus X

Eva

Geef een reactie

