Stresskip!

aaah! Stress!!kip
De laatste tijd is loop ik echt rond als een echte stresskip. Ik heb nog twee weken les en dan heb ik examens.Dat is een beetje raar om nu examens te hebben aan een universiteit maar de uHasselt werkt met drie verschillende systemen: het gewone semester systeem, een 6 weken systeem en een 10 weken systeem. Ik studeer biologie en zit dus in het 10 weken systeem dat wil zeggen dat ik 10 weken les heb van 3 vakken en dan twee weken examens.

En deze week is het week 8 … nog twee weekjes dus en dan is het zo ver en ik begin nu al te stressen. Eigenlijk moet ik toegeven dat ik deze blok niet echt zo heel regelmatig gestudeerd heb en dat besef ik heel goed en daarom ben ik de laatste Eva het stresskonijn. Daarboven op komt nog van alle administratieve choas waardoor ik niet mag mee doen aan een project volgend trimester en ja, dit zorgden nog voor een hoop extra stress omdat ik probeerde dit allemaal op te lossen. Maar vandaag ben ik er achter gekomen dat het echt echt dus niet kan. Een beetje een fout in het systeem zei de prof zelf maar het valt niet op te lossen.

Maar we blijven positief!! :D
Ik ga er vanaf vandaag super hard invliegen en dan komt alles wel in orde!

Dikke kus X

Eva

PS: Door al dit gestress ben ik de laatste tijd niet echt heel stipt met mijn artikels en heb ik wat minder tijd om echt een uitgebreide artikel of review te schrijven. Sorry hiervoor Xx

2 gedachten over “Stresskip!

Geef een reactie

