Just Eat !

Hey Allemaal! :D
Dit weekend blijf ik op kot (op kamers) om een inhaalmanoeuvre te doen met studeren (want het is nodig).
Maar het is nu vrijdag avond en dan doen we eventjes niet aan studeren he :p
Dus ga ik het mijzelf eens gezellig maken met een serietje en een boek deze avond.

En om te eten … heb ik een pastaatje besteld op www.just-eat.be :D
Echt een aanrader en super gemakkelijk want je kan gewoon online bestellen.

Just eatJust Eat is een website waar je je postcode ingeeft en die dan al de restaurants die leveren bij jouw in de buurt geeft.
(Er bestaat ook een Nederlandse versie van: www.justeat.nl)
Het werkt echt mega goed en ik heb nog nooit klachten gehad.
Je kan je ook inloggen en dan onthoud de site al je gegevens en je favorieten bestellingen.

Ik ben sinds ik hier op kot zit echt super fan van! Leuk voor een avondje met vrienden of zoals ik nu als ik alleen op kot ben en ik geen zin heb in iets lekkers zonder afwas ;)

Moet je zeker eens uitproberen!

Dikke kus X

Eva

Geef een reactie

