The bodysop producten (sale!)

Jeej aan het einde van vorige week is mijn pakketje van de Bodyshop aangekomen!! :D
Ik was echt helemaal euforisch omdat ik wel wat moeite heb moeten doen om ze te kunnen bestellen want er is alleen maar een webshop voor in Nederland (maar gelukkig heb ik connecties ;) ).

Thebodyshop_saleMaar het was dus sale op de Nederlande webshop van The Bodyshop en het waren echt super grote kortingen tot -70% :O
Ik heb daar dus gebruik van gemaakt om mijn slag is te slaan en eindelijk eens wat Bodyshop productjes te kopen.

Pink grape fruit (bodybutter XL, douchegel XL en bodymist)Pinkgrapefruit
Oh deze wilde ik al zo lang hebben. Ik heb echt een love-hate-relatie met pompelmoes (of grapefruit voor de Nederlanders onder jullie) die geur is zooo heerlijk maar de smaak … echt te bitter voor mij. En met de producten van de Bodyshop kan ik dus nu eindeloos genieten van deze geweldige geur. De bodybutter is voor een normale huid en heeft een zachte romige structuur, perfect voor mijn huidje dus :) De douchegel werkt ook prima; Hij is niet heel voedend voor de huid maar ooh … die geur. Ik kan van deze producten echt niet afblijven! Sowieso mijn favoriete geur ooit!!!

Passion Fruit (Bodybutter)
Van de Passievrucht-reeks heb ik ook een bodybutter gekocht. Deze heeft een dikkere butter structuur en is dan ook bedoeld voor een droge huid. Komt dus zeker ook eens van pas als mijn huid wat droger is. En de geur is ook echt heel lekker! De frisheid van grapefruit kan hij niet overtreffen maar toch ook één van mijn lievelingsgeuren.
Passionfruit

Cranberry (Bodybutte)
Als laatste bodybutter heb ik de eentje uit de cranberry lijn genomen. Deze was een limited edition voor de feestdagen en was dus in uitverkoop. Ik heb hem echt spot goedkoop, voor 4.5 euro, kunnen kopen. Hij heeft een hele warme geur, het doet mij een beetje denken aan rode wijn. De structuur is ongeveer hetzelfde als die v an de pink grapefruit bodybutter en is ook voor een normale huid.

Blueberry (Bodyscrub)
Hier moet ik toegeven dat het vooral de structuur is die mij deze heeft doen bestellen. Het ziet er gewoon echt uit als gelei en er zitten echte pitjes in om lekker te scrubben. Maar ook de geur stelt niet te leur, lekker zoet :)
Een lekkere (iets groffere) srub.

Shimmerbauble

Shimmer bauble
Deze is bij mijn weten vanaf nu uit het assortiment en er was daardoor een forse korting op. Volgens mij lijkt het product wel op de brush on sunlight die momenteel wel nog te verkrijgen is. Echt een top product. Het geeft zo een mooie glans! Ik gebruik hem dagelijks als highlighter op mijn gezicht.

Nog op het verlanglijstje
Ondertussen zijn er al verschillende nieuwe producten die ik ook eens zou willen uit proberen ;)
De blushes shimmer waves blush en shimmer waves coral zijn hier één van. Van de Aloe Vera lijn heb ik al vele goeie dingen gehoord hiervan lijkt me de aloe gentle facial wash en de aloe smoothing day cream mij wel interessant. En zo kan ik blijven door gaan want bij the bodyshop zijn er vele fijne producten maar dit zijn degene die ik momenteel op het oog ben.

Dikke kus X

Eva

4 gedachten over “The bodysop producten (sale!)

Geef een reactie

