Beauty Budget, Januari 2015

Mijn eerste maandje bloggen zit er al op en op deze maand heb ik natuurlijk wel wat nieuwe beautyproducten gekocht (omdat de drang weeral te groot was ;) ) Maar ik ben natuurlijk maar student en heb daarom niet altijd een even groot budget voor dit soort dingen. Daarom heb ik besloten om mijzelf een maximum bedrag op te leggen dat ik kan uitgeven aan beauty producten.
Ik heb lang getwijfeld hoeveel ik als mijn maandelijks beauty budget zou nemen en ben op een 20 euro gekomen.Elke maand ga ik hiervan verslag over uitbrengen aan jullie: wat ik gekocht heb en ofdat ik me aan mijn maximum heb kunnen houden. Das laten we beginnen met mijn eerste blogmaand JANUARI 2015.

Beautybudget_januari

Ik kijk wekelijks in de folder van Kruidvat om te zien of er nieuwe kortingen zijn. (Echt een goeie tip om op basis dingen te besparen) En zo kwam ik in het begin van deze maand een promo voor de Kruidvat reinigingsdoekjes en de nieuwe Maybelline mascara tegen.

Kruidvat Cleansing reinigingsdoekjes (voor normale tot gemengde huid) 3.38 euro
Dit zijn gewoon simpele doekjes die ik dagelijks gebruik om mijn make-up te verwijderen. Persoonlijk vind ik een reinigingsdoekje hiervoor handiger dan een vloeibare cleanser (eigenlijk maakt het niet echt zo heel veel uit maar toch). En deze van kruidvat werken echt prima. Ze halen makkelijk al mijn make-up weg en bevatten geen alcohol en drogen dus de huid niet uit.

Maybelline Lash Sensational mascara 10.49 euro
Dit is de nieuwe mascara van Maybelline en ik heb hier eerder al een review over geschreven.(https://beautyblissbe.wordpress.com/2015/01/19/maybelline-lash-sensational-mascara/)
Een prima mascara die mijn wimpers echt mega lang maken.

Freeman Facial Clay Mask (Advocado and oatmeal) 3.99 euro
Dit masker was echt een impuls aankoop. Ik ben de laatste tijd helemaal in to maskers en ja … ik kon hem dus niet laten liggen. Jammer genoeg gaf dit masker mij wel niet echt een wow effect. Het maakte mijn huid wel zacht maar deed ook niet veel meer als dat maar het grootste minpunt vind ik de geur en de kleur. De kleur is turquoise achtig en ja de geur is echt moeilijk te beschrijven maar ruikt echt heel artificieel net zoals de felle, felle kleur.

Herbal Essences Dry Shampoo (limited edition Party Re-fresh) 2.99 euro
Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe droogshampoo want momenteel gebruik één van Baptiste en deze laat echt heel erg een witte waas achter dus zocht ik voor een vervanger. Dus kocht ik deze droogshampoo van Herbal Essences nadat ik hierover een positieve review las op kittehscupcakes.nl. Ik heb hem nog niet echt grondig kunnen testen maar wat zeker al een grote plus is, is dat ie totaal geen witte waas achter laat :D

Herbal Essences Clearly Naked Volume shampoo 2.99 euro
Deze shampoo kocht ik samen met de droogshampoo want een shampoo zonder chemische rommel in is iets wat ik altijd kan appreciëren. Er zitten geen parabenen, siliconen of kleurstoffen in en daarenboven ruikt hij ook nog eens lekker fris.

En als ik dan al de prijzen optel kom ik aan … 23.84 euro.
Ietsje boven mijn budget maar omdat er de 3 pakken reinigingsdoekjes (waar ik echt super lang mee toekom) bij inzitten, kan ik mijzelf nog vergeven dat ik lichtjes over mijn budget ben gegaan.
Jeej mijn eerste maand met een beauty budget is geslaagd :D

Dikke kus X

Eva

Geef een reactie

