Maybelline Lash Sensational Mascara

Deze mascara kocht ik in het Kruidvat met drie euro korting omdat deze pas nieuw is :)
Vandaag heb ik hem voor het eerst uitgeprobeerd en dit is mijn verdict:

mascara tekst

Op de verpakking belooft Maybelline uitgewaaierd volume en soepelheid. Het borsteltje heeft 6 soorten borstelhaartjes en ja het ziet er zo op het eerste gezicht wel cool uit. Het heeft allemaal verschillende soorten haartjes in verschillende lengtes. Alleen de soepelheid en zachte formule die ze hier beloven baard mij lichtjes zorgen omdat ik vrees dat hij misschien snel gaat smudgen maar dat zullen we eens testen.

voor na

Op de foto’s zijn mijn wimpers voor en na het gebruik van de Lash Sensational mascara te zien en ik moet wel zeggen dat hij mijn wimpers echt mega lang maakt. Geen klontertjes te bekennen wat ook wel goed is natuurlijk. En zoals belooft worden mijn wimpers ook minder hard als de mascara gedroogd is.

Maar dan de ultieme test … gaat hij smudgen doorheen de dag of blijft ie zitten?
Wel ik moet zeggen dat ik toch verrast was want ondanks een klein beetje weegjes onder mijn onderste wimperrand (wat ik eigenlijk bij bijna elke mascara heb) is de mascara perfect blijven zitten.

De Maybelline Lash Mascara gaat voortaan terecht komen in mijn dagelijkse make-up routine denk ik :)
Hij is dus zeker goedgekeurd!

Deze mascara is te koop bij kruidvat voor 15.49 euro in Nederland. Ik denk dat de prijs hier in België iets goedkoper is maar aangezien dat de Belgische website van Kruidvat vrij slecht is kon ik de prijs hiervan niet vinden
(en ik ben zelf mijn rekening kwijt geraakt dus ik kan niet alle schuld op de slechte site steken :p )

Dikke kus X

Eva

Geef een reactie

