Make-up stash (deel 3: lippen)

We zijn al aangekomen aan het derde deel van mijn make-up stash: mijn lipstickcollectie :)
De laatste tijd ben ik echt helemaal in de ban van lipstick. Een neutrale ooglook met dan een mooi kleurtje op mijn lippen om alles wat op te fleuren. Heel veel lippensticks heb ik wel nog niet maar stilletjes aan is mijn stash hier aan het groeien.

lippen allesBeginnen doe ik bij mijn lippenbalsems omdat goed gehydrateerde lippen gewoon super belangrijk zijn! Hiervoor heb ik twee balsems van Labello (Pearly shine en Repair en beauty), eentje van Nectar of nature (met de geur van passie vrucht) die 100% natuurlijk is en dan als laatste de Vaseline Lip therapy met Aloe Vera. Dit Vaseline potje staat altijd vast op mijn nachtkastje voor s’avonds en de van de andere lippenbalsems heb ik altijd wel ééntje mee op zak.

lippen verzorging

Nu op naar de lippen kleurtjes! Vroeger droeg ik alleen maar nude kleuren als ik al iets meer op mijn lippen deed als lippenbalsem. Maar de laatste tijd durf ik al wel eens een feller of donkerder kleurtje uit te proberen en ik word er gewoon instant vrolijk van :)

De eerste lippenstick die ik kocht waren eigenlijk niet echt lipsticks maar eerder gekleurde lippenbalsems. En deze waren van Catrice, de Pure shine coulour lip balm in de kleuren My cherry berry (040) en Cherry-ty (050). De eerste is zoals de naam al zegt en meer berry kleur en de tweede gaat al iets meer naar de rode kant. De meer rodere tint durfde ik in het begin helemaal niet dragen, veel te fel rood voor mij toen. Maar nu ga ik er gewoon voor!

Ook pikte ik een paar lipsticks uit de kast van mijn moeder en zo zijn de rozige Long last lipstick van Clinique (in de kleur Pinkberry) en een meer paarsige kleur (Indian Choc) van Gemey in mijn stash beland.

Van E.L.F. kocht ik nog een feller roze lipstick in de kleur Classy en van Hema een shiny kleurtje (02) uit de Volumising lipstick serie.

lippen essence

En dan kan ik aan mijn Essence collectie beginnen. Ik denk dat jullie ondertussen wel door hebben dat dit één van mijn favoriete merken is ;) Hier van heb ik Longlasting lipstick in de kleuren 01 Coral Calling, 04 On the Catwalk en 07 Natural beauty. Van de gewone lipstick lijn van Essence heb ik nog de kleur 02 Sparkling Romance. Allemaal super kleurtjes !

Et voila zo zijn we helemaal rond met mijn make-up stash en hopelijk zal ze nog een beetje uitbreiden ;)

Dikke kus X

Eva

Geef een reactie

