Blogger ontdekt !

Hey allemaal! Een tijdje geleden heb ik mijzelf een Bloglovin’ account aangemaakt en ik vind dit echt super makkelijk om een overzicht te krijgen van al de leuke blogs die ik volg en hun nieuwe post. En zo ben ik ook heel wat nieuwe blogs tegen gekomen door de explore pagina en daar gaat dan ook deze post over: De bloggers die ik nieuw ontdekt heb.

Echt een tip voor de blogfans: Bloglovin’ ! :D

Een tijdje geleden (in september) heb ik mijn haar in een bob laten knippen. Ik vind dit er echt super leuk uitzien maar niet echt altijd even handig omdat ik mijn haar dan niet in een staart kon doen. Nu is mijn haar weer lekker gegroeid maar zit er niet echt veel model meer in. Ik moet dus dringend eens naar de kapper maar er is een probleem … Ik heb totaal geen idee wat ik met mijn haar wil aanvangen, terug laten groeien of ga ik voor een long bob?

En toen kwam ik het vrij bekende Britse blog Essiebutton tegen en ik vind haar haar zo mooi :O
Bij een bepaalde foto van een lipstick review is haar haar echt perfect gewoon, mooi model en een prachtige kleur. Ik denk dus voor een long bob te gaan en deze foto mee te nemen naar de kapper. Dankzij Essiebutton heb ik dus mijn droom coupe gevonden :)

Essiebutton

Essiebutton is dus de blogger met het perfecte haar en daarenboven heb ik ook nog een blogger gevonden met echt de juiste stijl van make-up: Viviannadoesmakeup.

Vivianna

Ze houd van simpele en naturele looks met hier en daar een twist. Het komt echt zo goed overeen met mijn make-up stijl en ze kan echt wat ik wil zo goed beschrijven. Dit blog is echt de droom van hoe ik wil dat mijn blogje wordt. Het enige nadeel van dit blog is dat ze vaak gebruik maakt van meer high end merken en producten die in België niet verkrijgbaar zijn.
Maar toch een top blog! Ga zeker eens een kijkje nemen!

Zo dat waren zo wat mijn nieuwe blog ontdekkingen van de laatste dagen.
De drang om hier over te schrijven was zo groot, ik moest het gewoon met de wijde wereld delen!

Dikke kus X

Eva

PS: hier zijn nog de links naar deze twee super fijne blogs
http://www.viviannadoesmakeup.com/
http://www.essiebutton.com

2 gedachten over “Blogger ontdekt !

Geef een reactie

