Cadeautip: Make-up starterpakket

“Mag ik eens naar jouw ogen kijken” vroeg de zus van mijn vriend. Haar eyeliner kreeg ze maar niet in een dunne lijn aangebracht en hij was dan ook nog eens op de grond gevallen en dus kon ze hem niet meer slijpen. Dus wou ze weten welke eyeliner ik gebruikte.

De zus van mijn vriend is 13 en was deze week jarig. En een paar weken geleden had ze mij een goed cadeau idee gegeven door haar eyeliner-vragen. Als ze toch mijn eyeliner wou waarom haar dan niet meteen een hele ,zelf samengestelde, starter set cadeau doen.

Waarschijnlijk kan je wel ergens een soort make-up starterpakket kopen maar ik moest binnen het budget van 20 euro blijven dus leek het mij gewoon het best om dit zelf in elkaar te steken met allemaal budget make-up spulletjes die ik zelf graag gebruik.
Wat heb ik allemaal uitgekozen?totaal 3

Essence Longlasting eyepencil (02 hot chocolate) voor € 1,49
Dit oogpotlood gebruik ik bijna dagelijks. Voor een naturelle look gebruik ik graag een bruin oogpotlood omdat dit een minder hard effect heeft. En dit potlood is gewoon hier gewoon perfect voor! :)
Het heeft een hele zachte structuur, goed pigment en blijft redelijk lang zitten en dat allemaal voor een spot prijsje.
Essence Get big lashes volume boost waterproof mascara voor € 2,59
Weeral een goed essence product. Deze mascara heeft een groot borsteltje dat mijn wimpers verlengt van elkaar scheidt. Ik kan er echt niet tegen als mijn wimpers allemaal aan elkaar gaan plakken als ik mascara op doe en dat heb ik bij deze bijna niet. Zeker een goeie mascara voor zijn prijs.
Essence How to make bright eyes make-up box voor € 5,99
Deze heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd (al zou ik dat wel graag willen) maar al wel veel goede reviews over gelezen. De kleuren zijn fris en perfect om een leuke look mee te maken. Ook zitten er kaartjes bij met uitleg over hoe je juist een look creëert. Perfect voor in een starter-setje dus ;)
Catrice All round concealer voor € 3,59
Deze concealer heb ik zelf lang gebruikt omdat dit de eerste was die ik vond die niet te donker was voor mijn huid (eindelijk) en dan nog eens heel fijn werkte. Ik vond deze perfect voor mijn starter setje omdat hier meerdere kleuren inzitten die je makkelijk kan mengen zodat de concealer perfect match met je huid.
Essence silky touch blush (10 adorable) voor € 2,59
Een fijne budget blush met een mooi licht roze kleurtje. Zelf heb ik hiervan de kleur 50 sweetheart van, deze is iets donkerder roze als deze voor het starterpakket.

Essence longlasting lipstick (07 natural beauty) voor € 2,39
Een my lips but better kleurtje. Een vrij nude kleur dus, maar geeft toch een zeer mooi effect. Dit is een fijne lipstick om te gebruiken met een zachte structuur en blijft redelijk goed zitten voor een budget lipstick.
Catrice Ultimate nail lacquer (360 Raspberry Fieds Forever)  voor € 2,99
Oh deze is echt een van mijn lievelingskleurtjes voor op mijn nagels. Een rood-rozige kleur waar ik gewoon spontaan vrolijk van word. En ik denk dat het wel algemeen bekent is dat de Catrice nagellak gewoon een heel goeie budget nagellak is die doet wat hij moet doen.

Voila dat was de inhoud van mijn cadeau pakketje!
Als ik alles optel kom ik aan een prijs van 21,63 euro, net iets over mijn budget dus maar zeker niet als ik rekening hou met het feit dat ik verslaaft ben aan het kopen van schmink ;)
We mogen al blij zijn dat ik niet heel de winkel heb leeg gekocht. Al de producten heb ik trouwens gevonden in het kruidvat, allemaal lekker makkelijk te vinden dus.doos 1
Om alles mooi in te pakket stopten ik het in een mooi shiny doosje. Nog mooi inpakken met een schattig strikje er rond en ziezo: een make-up starterpakket.

ingepaktDikke kus X

Eva

Geef een reactie

