Wie ben ik en waarom een blog?

 

Halo allemaal en welkom op mijn nieuw blog BeautyBliss BE !!

Ik ben Eva, een 19 jarige studente biologie, en ben een echte beautyblog verslaafde. Al vanaf dat ik het ‘beautyblog’ ontdekte (ongeveer 2 jaar geleden) volg ik dagelijks allerlei leuke bloggers.
Zo ben ik vaste klant bij teskuh.nl, veracamilla.nl, beautylab.nl, beautygloss.nl en zo verder.
Graag zou ik alle leuke beautyproducten ,die ik op deze sites en in de winkel tegen kom, meteen kopen en uit testen maar jammer genoeg gaat dit niet altijd door het beperkt budget dat ik als student aan zo’n dingen kan uitgeven. Maar ik moet wel zeggen dat dit mij creatiever maakt doordat ik altijd review na rewiew lees en zit uit te puzzelen welke producten ik van mijn wish-list zou kopen elke maand.Mijn wish-list btw staat altijd vol met beautyproducten en op dit moment zijn dit dingen zoals de w7 palletten, de hartjes blush van Make-up Revolution, een set degelijke (maar jammer genoeg ook vrij prijzige) kwasten van Real Techniques en zo kan ik nog wel even door gaan ;)

Schrijven heb ik ook altijd al leuk gevonden (ookal is spelling niet meteen mijn beste punt). Dus waarom niet deze twee hobby’s samen combineren en gewoon zelf een beautyblog beginnen om mijn ervaringen als beauty verslaafde student te delen met de wereld. Ik zie mijzelf wel zeker niet als expert op het vlak van make-up maar ik wil hierover heel graag bijleren en mijn bevindingen maar ook zeker fouten wekelijks (maandag en vrijdag) bij houden en delen in mijn eigen blog.

Voor ik echt aan het bloggen begin wil ik elke bezoeker wel op voorhand waarschuwen voor mijn soms chaotisch lange zinnen en over enthousiasme over beauty en toebehoren. Maar ja, niemand is perfect en “I am my own kind of beautiful” ;)

Dikke kussen X

Eva

Een gedachte over “Wie ben ik en waarom een blog?

Geef een reactie

